***متقاضیان می توانند با شماره تلفن گویای 1670 و با وارد نمودن شماره داخلی با واحد یا کارشناس مربوطه تماس حاصل نمایند***  
جلسه ی طرح چند منبع درآمدی کردن روستاییان در فرمانداری شهرستان تالش
زمان درج : ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۶ خرداد ساعت ۰۹:۰۷ تعداد بازدید : 195 نسخه چاپی

جلسه ی طرح چند منبع درآمدی کردن روستاییان در فرمانداری شهرستان تالش

جلسه کمیته توانمند سازی و مهارت آموزی با موضوع طرح چند منبع درآمدی کردن روستاییان با حضور محمد حسینی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان به ریاست سید عیسی مهدوی فرماندار در محل فرمانداری تالش برگزار شد .

به گزارش مرکزآموزش فنی و حرفه ای تالش ، سید عیسی مهدوی فرماندار تالش در این جلسه گفت : بحث توانمندسازی و مهارت آموزی از شاخص های بزرگ توسعه است .

فرماندار عنوان کرد : در برنامه بودجه نیز طرح های فراگیر روستایی یکی از بند های مهمی که قید شده است در خصوص افرادی که در موضوعات مختلف مهارت دارند و بتوانند از تسهیلات استفاده کنند

 در ادامه محمد حسینی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان گفت : تعامل آموزش های مهارتی با اشتغال می تواند نقش بسیار مهمی در توسعه منابع درآمدی برای مهارت آموختگان خصوصا روستاییان ایفا نماید.

 حسینی افزود : اداره کل فنی و حرفه ای استان گیلان با هدف ارایه آموزش های اثربخش ، با رویکرد استفاده بهینه از امکانات ، سرمایه ها؛ ظرفیت ها و مزیت های استان در نظر دارد طرح چند منبع درآمدی کردن روستاییان را در سال 98 اجرا کند .

مدیرکل عنوان کرد : پیشنهاد رشته ای اولویت دار و دارای ارزش افزوده در هر شهرستان با همکاری همه ادارات و ارگان های ذیربط؛ خصوصا فعالان اقتصادی؛ صورت خواهد گرفت .

حسینی گفت : شناسایی و معرفی فعالان اقتصادی که مایل به همکاری در این برنامه اموزشی هستند استقبال خواهد  و چنانچه بتوانیم از افرادی که دارای مهارت در تمامی سطوح هستند به نحوه احسن استفاده کنیم در توسعه کشور مان بسیار تاثیر گذار خواهد بود . که تاثیرگذار ترین آن در بحث اقتصاد مقاومتی بوده که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده و تاکیدات فراوانی نیز شده است .

برچسب ها : فني و حرفه اي

فراخوان های سازمانی
معرفی مراکز و دفترچه دوره های آموزشی
آموزش مهارتی در حوزه گردشگری
شبکه تجهیزات کارگاهی
مهارت آموزی در محیط کار واقعی
سایت قدیم
فیش حقوقی
سامانه استعداد یابی مهارتی
پیوند های سایت
سامانه ها
شوراهای فرهنگی ومذهبی